Ett par fötter till…

Skrev ju tidigare i år ett inlägg på vad som kommer hända eller mål inför detta år. Det jag inte nämnde då var nog det absolut största som kommer hända. I och för sig inte så stor till sin fysiska storlek (i varje fall inte än), men däremot stort i våra liv. De som följer mig på Instagram eller är vän med mig på Facebook har redan fått ta del av vår glädje. Vi ska nämligen få ett par fötter till i vår familj. Över halva tiden är redan över och i början av sommaren kommer vår lille Kompis (som Lillis säger).

50261846_10157011507111880_5916369024207290368_n

Vet inte vad ni andra tycker med själv tycker jag det känns som det är en fin pågående baby boom just nu. Inte minst här inom bloggvärlden. Men tänk vad skoj att vi är så många som kan följa med varandra, vänta och glädjas tillsammans! Det är ju svårt att veta hur hela våren kommer utforma sig, men har även denna gång fått må bra och kunna jobba och leva sånär som på normalt hittills, så hoppas ju på att kunna fortsätta på den linjen och jobba till det sista och klara mig utan desto större komplikationer. Fast det lär ni nog få höra om här via bloggen. Kommer däremot inte skriva någon destovidare gravidblogg utan det syns som en del av mitt liv och vardag precis som så mycket annat.

Lämna en kommentar