Höstlovsnedräkning

Måndagstrött det är vad jag är. Egentligen borde jag inte alls vara det, med tanke på att vi hade en lugn och skön helg hela lilla familjen när Älsklingen äntligen kom hem från arbetsresan. Dessutom fick jag en skön, och överraskande sovmorgon i morse när Lillis beslöt att vi ska sova till halv tio allt, så kan ju inte direkt påstå att jag sovit för lite. Efter jobbet kom jag också hem till ett dukat middagsbord som också kan räknas som rena måndagslyxen, men ändå slog tröttheten till ikväll. Är väl den klassiska mitt-i-terminen-tröttheten som ligger över mig..

Så höstlovet kommer nog väl till pass denna vecka. Jobbar visserligen in i det sista med min sena kväll på onsdag, men när jag väl kommit hem ska jag njuta till max av några lediga dagar och ”logga in” igen först på måndag eftermiddag. Så med blicken framåt tar jag och säger gonatt för idag och imorgon skruvar jag upp till 150% på jobbfronten för två dagar.

16.10.17.jpg

Lämna en kommentar